Ons kantoor is gespecialiseerd in financiële dienstverlening. Met deze dienstenwijzer laten wij zien wat onze werkwijze is. In onze werkwijze staat u als klant centraal. Uw persoonlijke situatie en uw persoonlijke wensen zijn onze leidraad. In de dienstenwijzer geven wij daaraan invulling en maken wij u wegwijs in ons kantoor. Ook vindt u, kort en bondig, onze algemene gegevens, openingstijden, informatie over onze dienstverlening en waar u terecht kunt met klachten. Deze dienstenwijzer is puur informatief. Dat betekent dat u op generlei wijze verplicht bent om bepaalde diensten van ons kantoor af te nemen of om een overeenkomst m.b.t. een financieel product te sluiten.
|
Wie zijn wij? Naam en adresgegevens VAN ZON assurantiën Postbus 224 Ons kantoor behartigt uw belangen op het gebied van financiële diensten, particuliere- en zakelijke schadeverzekeringen.
|
Internet Op genoemde websites vindt u, behalve uitgebreide informatie over onze werkzaamheden, uitgebreide mogelijkheden om online uw particuliere- en zakelijke schadeverzekeringen te berekenen, te vergelijken en daadwerkelijk af te sluiten. Hiervoor werken wij met een geautomatiseerd acceptatiesysteem waardoor u direct uw polis via email ontvangt. Een geprinte versie volgt later via separate post. Hierbij maakt u zelf de keuze en is er sprake van Execution Only.
|
|
Onze dienstverlening
Wij beschikken over een vergunning om te adviseren over en te bemiddelen in financiële producten en diensten van diverse aanbieders. Dit betekent dat wij samen met u een overzicht maken van de financiële risico's waar u mee te maken heeft of kunt krijgen en dat wij u kunnen adviseren over de financiële producten die naar ons oordeel aansluiten bij uw (toekomstige) wensen en persoonlijke omstandigheden. Bemiddeling houdt in dat wij u onder meer begeleiden bij het afsluiten van de geadviseerde producten. Wij nemen contact op met aanbieders van financiële producten en vragen een offerte op. Hierna leest u op welke gebieden wij u van dienst kunnen en mogen zijn.
|
Banksparen Het opbouwen van vermogen kan ook met banksparen. Bijvoorbeeld ten behoeve van het aflossen van uw hypotheek of het opbouwen van een oudedagsvoorziening of lijfrentevoorziening. Wij beoordelen graag met u of banksparen, in de vorm van sparen of beleggen, geschikt is voor u. Ons advies in deze is subjectief. (we maken gebruik van een beperkt aantal aanbieders)
|
|
Wij vragen ook iets van u
Om uw belangen op het gebied van financiële diensten optimaal te kunnen behartigen, vragen wij ook een aantal zaken van u.
Maar ook kunnen wij u informatie toesturen omdat wij denken dat u zich daarmee nog beter kunt oriënteren op bestaande of nieuwe financiële producten en diensten. Wij vragen u al onze informatie aandachtig door te nemen en ons zo nodig te raadplegen. In ieder geval vragen wij u de polissen en andere contracten altijd zelf te controleren en vast te stellen of deze zijn opgesteld conform uw wensen. Vanzelfsprekend controleren wij deze documenten ook. |
Persoonsgegevens
Eerst de klacht kenbaar maken aan ons Daarna eventueel naar het Klachteninstituut U kunt zich hiervoor wenden tot:
|
Bijlage
Dienstverleningsdocument
Ons kantoor is gespecialiseerd in schadeverzekeringen voor particuliueren en bedrijven. Per 1 juli 2013 maken wij gebruik van het door de AFM voorgeschreven dienstverleningsdocument. Met dit dienstverleningsdocument laten wij zien wat onze werkwijze is, en kunt u financiele dienstverleners beter met elkaar vergelijken. In onze werkwijze staat u als klant centraal. Uw persoonlijke situatie en uw persoonlijke wensen zijn onze leidraad.
Download het dienstverleningsdocument:
- Dienstverleningsducument Hypotheken
- Dienstverleningsdocument Risico
- Dienstverleningsdocument Vermogen
Download AFM informatieblad: "Verandering in betaling voor Finanieel Advies"


